Wordt dit de cover van het nieuwe boek Mobile Customer Experience en Mixed Reality?


Wordt dit de cover van het nieuwe boek Mobile Customer Experience en Mixed Reality? Reserveren kan hier!

Ook de customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van de mobiel. De inzet van mobile marketing om de klantbeleving te verbeteren is een vak apart gewordeb. Inzicht in de klantreis, de customer journey en nieuwe belevingstechnieken, zoals augmented en de virtual reality, is daarbij onontbeerlijk.

Het unieke boek Mobile Customer Experience & Mixed Reality is gebaseerd op onderzoek dat de auteur Patrick Petersen (@Onlinemarketeer) deed aan de London School of Business & Finance. Het crossmediale boek – met voorwoord van Drs. Hans Molenaar – kent een begeleide website en veel visuele bijlagen die ook het boek tot een beleving maken. De onderzoeken hebben geleid tot uniek, bruikbaar en succesvol inzicht waarbij de old skool mobile marketing wordt gemixt met de opkomst van de hernieuwd mobile customer experience waarbij de zogenoemde mixed reality een grote rol gaat spelen. Leer augmented reality en virtual reality inzetten in de nieuwe path to experience die tot betere customer experience en mobile marketingresultaten leiden. Het boek kent medewerking van diverse experts, biedt (Nederlandse) cases, onderzoeken, voorbeelden en inzichten uit de praktijk. Tevens kent het boek een begeleidende website vol extra bijlagen!
“De regels en wetten, de modellen en methodieken, de definities en stellingen en zo voort die ik vroeger tijdens mijn studie doornam, zijn achterhaald. Zo heeft ook de customer centricity een andere realiteit gekregen met de toetreding van belevingstechnieken, zoals augmented reality en virtual reality.”
Drs. Hans Molenaar, Directeur Beeckestijn Business School

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *