‘Local is de nieuwe social’ congres Reed Business ‘Het optimaal inzetten van local marketing’ met spreker en auteur @OnlineMarketeer

Het optimaal inzetten van local marketing? De combinatie van social, content, mobile en lokale relevantie is een must. Veel organisaties hebben dit, net als de opkomst van online in hun sector, spijtig te laat door. Want?

‘Local is de nieuwe social’

Vroeger was local marketing eenvoudig: u zette een advertentie in het plaatselijke nieuwsblad, verspreidde 100.000 folders, sponsorde de plaatselijke voetbalclub en u kon er vanuit gaan dat iedereen wist wie u was en waar u te vinden was. Helaas gaat dat tegenwoordig steeds minder op. Webwinkels schieten als paddestoelen uit de grond en omzetten van traditionele retailers dalen. De digitalisering van de samenleving is in volle gang!

Congres ‘Het optimaal inzetten van local marketing’

Het congres -georganiseerd door Reed Business Events- vindt op 30 oktober 2012 plaats en richt zich op:

  • Hoe u uw online marketing kunt optimaliseren? En hoe maakt u uw business het beste vindbaar voor uw doelgroep?
  • Wat zijn de trends en ontwikkelingen op het gebied van social media?
  • Wat zijn mogelijkheden voor u rondom mobile marketing, SEO, leadgeneratie en storytelling.

Sprekers zijn onder andere Richard van Hooijdonk, Marco Derksen, Patrick -@OnlineMarketeer– Petersen.

Vroegboekkorting voor de eerste 50 boekers

De eerste 50 deelnemers komen in aanmerking voor een aantrekkelijke korting en betalen geen € 349,- maar € 299,- per persoon (excl.btw).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *