Verslag #socmob event van Managementboek rondom het Handboek Mobile Marketing #HMM

hmm_cover_3d

Donderdag 14 februari 2013 vond een social-mobile event plaats in Utrecht. Voor een kritisch publiek van ervaren (online) manager van organisaties zoals ABN AMRO,  Tempo Team, SDU, RTL, Varta en de Rabobank. Het Handboek Mobile Marketing stond centraal en vooral het 5C-model, de mobile marketingstrategie en de praktijkcases. Zowel b2b als b2c.

5C-model

Het 5C-model – een kern in het Handboek Mobile Marketing – is het model dat de online marketeer succesvol tot het middel mobile marketing brengt. Succesvol door de mix met social (‘ Community’ ) mobiele Content en Convenience optimaal te benutten. 

Mobiel succes

Achteraf lijken mobiele successen enorm logisch, toch faalt 85% van de branded mobiele oplossingen en engagen maar weinig top 100 organisaties via de mobiel. Een uitdaging die strategisch verder gaat dan het zomaar laten bouwen van een app of mobiele site. Het consumentengedrag dat ‘ mobility ‘  wordt genoemd speelt hierbij een grote rol. De vraag blijft: ‘ Hoe vang jij de mobiele consument en ga jij een duurzame social mobiele relatie aan met die consument?’.
IMG_9464

 

mobilesheet2

olm380

IMG_9470

olm4458

 

IMG_9486

olm98

 

 

 

 

Door admin

Redactie Mobile Marketing handboek

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *